L'alqueria Blanca >> Página Principal >> Club de Fans L'alqueria Blanca >> Nani en la ruleta de Antena 3

New topic Reply

Nani en la ruleta de Antena 3 | Página: « 1 2 3 »
Autor: Mensaje:
Publicado el: 22/06/10 a las 13:26 Quote Edit Report Get ip
Elisamari
Administrador

Star

Unido: 05/11/09

Ja, ja, ja. Es que me parto. Muserola, lo vas a tener facil porque Rafa ha dicho publicamente que tiene una camisa sin lavar que le dejó a Asun.

A ver si encontrais mas pruebas con la investigación. Y faltará el interrogatorio a Rafa, a Asun y a Blanca, claro.

Ir avisando de las fechas de la rueda de prensa y el juicio que no me los pierdo.

Supongo que Loli estará defendiendo a Rafa y Annahuir a Blanca.

Por cierto, si hacen falta mas abogados me avisais ¿ok?.

Besos.

Ir Arriba Profile Email
Publicado el: 23/06/10 a las 00:05 Quote Edit Report Get ip
loli y xente
Administrador

Star

Unido: 04/11/08

Re: Comunicat d'"ANNAUIR & COMPANY"

Quote:
Estic aguardant instruccions per part del Buffet, anoment al peu de la present, per saber a quin dels dos afectats tin que defendre, ruego se me informe a la major prontitud, per prepararme la defenssa, pues  es prou complicada, a la espera de notiçies al respecte, aproveche la ocasió per a saludar a la excelentisima jutgessa Sra, Muserola.

Att. LOLI Y XENTE

" ANNAUIR & COMPANY "

Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 00:15 Quote Edit Report Get ip
muserola
Administrador

Star

Unido: 24/01/10

Re: Re: Comunicat d'"ANNAUIR & COMPANY"

Uy, uy, uy... estimada Loli y Xente, espere que aquesta saludació no tinga res a vore amb la vostra "defensa" del imputat Rafa el Puig, perque malament irà la cosa ...

Estic recopilant tota la documentació en la qual Rafa li prometia amor a Blanca, a Annitín, a Vanesa81, .... Assun... crec que el juí serà molt breu.

Estimats advocats espere les vostres noticies per a fixar la dada del "dia del juí final".

Muac.

Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 03:32 Quote Edit Report Get ip
blanca
Administrador

L'ama de la botiga

Star

Unido: 08/03/08

No puc suportar el silenci del meu Rafa. Només vull dir als advocats del cas que confie en ells; se que els toque qui els toque defendre seràn rigorosos i els ho agraeixc per adelantat. A la senyora Musserola, la nostra jutgessa, dir-li que si fa un bon judici em compromet a proposar-la al gabinet de Rosa a Acusados. Atentament, Blanca Segura Fortuny.
Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 09:32 Quote Edit Report Get ip
luis
Administrador

Star

Unido: 07/01/09

Investigaciones el breve no se ha pronunciado porque está llevando el caso con la máxima discrección, aunque hay pruebas que delatan lo sucedido, tenemos incluso fotos de cuando Rafa el Puig le dejó la camiseta a Nani, lo investigadores siempre estamos a la que cae, esto está visto para sentencia,

FIRMADO: LUIS Y LASOJOR

Ir Arriba Profile Email
Publicado el: 23/06/10 a las 22:27 Quote Edit Report Get ip
loli y xente
Administrador

Star

Re:

Quote:
   Com listo para sentencia?????? no pot ser ni se han expossat els hechos ni se han adjudicat advocats per a la defenssa, aquí hay algo raro.

Sra. Blanca usted tranquila i fatja la seua declaraçió de lo ocurrit, axina com els promeses d,amor que el Sr. Rafa del Puch li va cantar al oido.

Saludos

Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 22:49 Quote Edit Report Get ip
muserola
Administrador

Star

A la vista de les probes, les diligències previes estàn  a punt de concloure, si el imputat Rafa seguix sense apareixer, en breu tindrem la resolució judicial.

Muac.

Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 22:57 Quote Edit Report Get ip
Voret
Administrador

Star

Unido: 16/12/08

Smiley
Ir Arriba Profile Email
Publicado el: 23/06/10 a las 23:09 Quote Edit Report Get ip
Voret
Administrador

Star

Smiley
Ir Arriba Profile Email
Publicado el: 23/06/10 a las 23:15 Quote Edit Report Get ip
muserola
Administrador

Star

Re:

Pues va a ser que no... como me entere de quién eres prepárate jajaja.

Ir Arriba Profile
Publicado el: 23/06/10 a las 23:16 Quote Edit Report Get ip
Voret
Administrador

Star

Smiley

Ir Arriba Profile Email
Publicado el: 24/06/10 a las 01:23 Quote Edit Report Get ip
ANNAUIR
Administrador

Star

Unido: 21/10/08

Re:

Ja queda menys per a la roda de premsa, pero tenim un problema no hi ha cap buffet d'advocats que vullguen defendre a el "supuesto infidelizador" per la qual cosa açó es pot demorar una miqueta, així que tant ANNAUIR & COMPANY  com LOLI Y XENTE estan treballant molt per poder arribar a una conclussió el més justa possible, per la qual cosa seguirem informant en succesives connexions.

Atentament
ANNAUIR & COMPANY

Ir Arriba Profile
Publicado el: 25/06/10 a las 02:54 Quote Edit Report Get ip
blanca
Administrador

L'ama de la botiga

Star

Unido: 08/03/08

Vull dir als meus advocats que es remiteixquen als primers temes del meu foro particular on Rafa i jo vam consolidar la relació vitual. Afegir que va haver varios episodis de gelosia per la meua part degut a lo romancer que era Rafa amb quasi totes les actrius com ara, Empar, Pauline o la mateixa Assun. Vaig decidir creure Rafa i no donar-li importància; eren xicotetes galanteries però m'estimava a mi; o això pensava, perque després d'això de la samarreta ja no se que pensar. Eixe és el meu testimoni. Gràcies.
Ir Arriba Profile
Publicado el: 25/06/10 a las 19:16 Quote Edit Report Get ip
muserola
Administrador

Star

Moltes gràcies per la seua colaboració estimada Blanca, aniré afegint les declaracions al informe pericial.... jajaja. Rafa que mal te veo.

Muac.

Ir Arriba Profile
Publicado el: 25/06/10 a las 19:52 Quote Edit Report Get ip
loli y xente
Administrador

Star

Re:

Quote:

Rafa defen-te aon te has clavat ?????????????

Ir Arriba Profile
Página: « 1 2 3 »

New topic Reply

Opciones del Tema