L'alqueria Blanca >> Página Principal >> Tomy (Manuel Maestro) >> Vacances a Cullera
| Autor: | Mensaje: |
Publicado el: 13/07/10 a las 18:20 |
|
Amiga5000 Administrador ![]() Mensajes: 10 Unido: 13/07/10 |
Vacances a Cullera
Hola, Tomy! Com van les vacances per Cullera? Ja fa temps que no ens dius res...Que ja no te'n recordes dels amics del foro?
Bueno, Manuel, espere que et vaja bé l'estiu, jo aniré a veure "Pollo e hijos" a Aielo, em fa molta il.lusió veure't en directe, perquè eres dels millors actors que he vist. El teu personatge Tomy a l'Alqueria transmiteix tot només amb l'expressió de la cara i la mirada. Crec que a totes les dones ens agradaria ser Blanca només perquè ens vulgueren així...
Bé, mestre, torneu prompte de Cullera que a l'Alqueria ens feu falta! |
| Ir Arriba |
|
| Publicado el: 31/07/10 a las 11:30 |
|
vanealqueria Administrador ![]() Mensajes: 43 Unido: 08/03/10 |
Aixo, torneu promte q tornareu socarrats jejejej |
| Ir Arriba |
|
| Publicado el: 05/08/10 a las 12:10 |
|
Tomy, per on pares?
Eh, Tomy, que no ens dius res? Els amics de l'Alqueria Blanca ens recordem de vosaltres inclús en vacances...
Ahir vaig anar a veure "Pollo e Hijos" a Aielo. Va estar bé, divertit i entretingut. Sou uns grans actors. Grans pel vostre treball, però també vos fa grans el públic, i encara que em sap greu t'he de dir que la gent que vos esperàvem a les portes ens vam quedar molt despagats quan se'n vau anar sense atendre-mos. (Excepte Empar i Sento, un 10 per a ells..)
Bé, Tomy, cuida de Blanqueta i a veure si apareixes pel foro, home, que et trobem a faltar per ací... |
| Ir Arriba |
|
| Publicado el: 05/08/10 a las 13:18 |
|
tomy Administrador El cosí de Sento ![]() ![]() Mensajes: 323 Unido: 15/05/08 |
Hola,
Entre el treball a Cullera i les vacances reals per aci estem de tant en tant. Estimada Amiga5000, he de dir-te que sempre, després de cada funció, s'esperem a saludar a la gent que ha vingut a vore l'espectacle i fer-nos fotos amb vosaltres. Ahir lamentablement va ser un dia especial per una circunstància personal d'un de nosaltres. Vull demanar-vos disculpes. Gaudiu de l'estiu que setembre està ahi en no res. Besets. |
| Ir Arriba |
|
| Publicado el: 06/08/10 a las 10:44 |
|
Hola, Tomy, espere que eixes circumstàncies personals s'hagen solucionat i vaja tot bé, a voltes oblidem que com qualsevol persona teniu alegries i problemes fora de l'escenari. Disculpa'm tu a mi, és que eres el meu actor i personatge favorit i la veritat és que vaig anar a veure la funció principalment per veure't a tu, i em va saber mal no saludar-te. Bé, disfruta del que et queda de vacances i torna prompte a la sèrie. Un beset. |
| Ir Arriba |
|

Publicado el: 13/07/10 a las 18:20