O és que algú esperava una boda on Tonet fora el novio? Que jo m’alegre molt per ell. I per Marisol. Però ací estic jo que em vaig a quedar per a vestir sants! En la gràcia que tinc jo! Però bé, ni Tonet pot ser ja el meu home. Hauré d’afanyar-me en trobar altre templat… si es que queden.

Però anem per feina. Perquè mira que el capítol de hui ens ha donat sorpreses!

La foto del dia, de l’any, la boda del segle podiem dir és esta. I riu-te tu del ¡Hola!

Boda Tonet i Marisol

Tonet i Marisol ja son casats! Però mira que ens han fet patir: el vestit que no li entrava a Marisol (per l’embaràs), quan està arreglat Sento i Ferri el taquen. I que em dieu del moment en que el pare de la criatura que espera Marisol es presenta a la boda?

El pare de la criatura de Marisol es presenta a L'Allqueria

No crec jo que este torne a posar un peu en L’Alqueria. Si Ferri li ho ha explicat claret… no torna ni per saber morir!

Els que ens han sorprés també (i molt) han sigut Don Mauro i Pili: S’HAN CASAT I NO ENS HAN CONVIDAT! Els ho perdonarem perquè ens agrada molt esta parella. Però mira que s’estimen eh? Peró molt molt. Vaja, que sembla que no poden deixar ‘d’estimarse’ ni un segon.

Mauro i Pili s'estimen... molt!

La que s’ha quedat als peus de l’altar és Ana. Amb la fugida de Robert ha volgut retardar la seua boda. Álvaro està a Guinea fent negocis i ella torna de Madrid per pasar una temporada amb la familia a L’Alqueria. I nosaltres que s’alegrem!

El que ja no ens agrada tant és com es troba Don Miquel Sembla que veu perillar el seu lloc com alcalde. Però, d’on es trau aixó? Haurem d’esperar per vore si té raó.

Don Miquel veu perillar el seu lloc com alcalde

Ara que, la guerra entre Narcís Boira i López Campos sembla que no té fí. I ara que Carmina s’ha assabentat de com és son pare… Fins on podrà arribar? De moment Narcís ha apostat per ‘furtar-li’ els jornalers a López Campos pagant bona cosa de diners a Roc.

Narcís i López Campos

Narcís i Roc

 

I Blanca? Sembla que torna a triomfar als escenaris i en breu comença una gira de ‘primera artista’. En lo bé que està cantant-nos a tots en L’Alqueria! però de segur que, si finalment se’n va de gira, tornarà amb moltes coses que contar-nos.

Blanca se'n va de gira

I, una pregunteta que està rondant-me el cap. Quí serà el banyista que apareix nuet al prñoxim capítol davant de Pili? Crec que no aguante fins la pròxima setmana. Vaig a suscriure’m a l’Alqueria VIP i vore el capítol abans de diumenge. Però tranquils que ací no diré ni ‘mú’ fins pròxim diumenge.

Banyista nuet a L'Alqueria!

* Per cert, que bonico és Tonet que aconseguiex que la familia de Marisol vaja a a boda! Si és que era un bon partit per a mi!

* Recordeu el nostre facebook i el nostre twitter @AlqueriaBl

Seguim connectats!

Escriu el teu comentari

11 Comments

  • Pili y Mauro están desatados…jejejeje. Vuelve el humor de Ferri y el tete con más fuerza pero, sin duda, tengo que decir que Narcís se está superando a sí mismo. Esperemos poder ver el siguiente capítulo y conocer al nuevo personaje que se estrena en el rio. L´Alqueria no es tanca!!!

  • Joan Garcia 5 años ago

    Un Capitulo precioso y que aun nos reafirma más en la idea de que esto no puede acabar. No pueden cerrar RTVV ni dejarnos sin Alqueria.No puede ser.

  • Todo lo sabe 5 años ago

    A partir de mañana podréis ver el capítulo del domingo que viene por tan solo 1,99 €

  • Mayte 5 años ago

    Bueno, bueno, me ha gustado mucho el capítulo y como siempre, con ganas de ver el siguiente. Tonet qué rebonico, qué enamorado está de su Marisol. Por cierto donde se han casado es la Ermita de San Francisco de Asís de Náquera, verdad? Años llevo queriendo verla por dentro y no he podido nunca y va a ser L’Alqueria la que me la ha enseñado, gracias.
    Pili y Mauro los dejamos en la anterior temporada solteros y con besos muy castos y nos los habéis devuelto casados y super apasionados, jajaj me he reido mucho con su secuencia en el almacén del bar.
    Y Narcís, ya veo que sigue en su línea, bueno igual no, más malo aún, pero me gusta así, que sea malísimo. Además le vamos a tener que dar las gracias por abrir los ojos a Carmina. Pobreta que carita se le ha quedado cuando se ha enterado de la verdad.
    Y ese avance que promete mucho con ese nuevo personaje y ese paisaje tan bonito.
    Lo dicho con ganas de ver el segundo, el tercero, el cuarto…. y toda la temporada completa.

    RTVV NO ES TANCA. VOLEM L’ALQUERIA BLANCA.

  • Susana 5 años ago

    Guauuuuu hoy ha sido un domingo como los de antes, de esos que te sentabas al sofá y te ibas super contento a dormir después de ver un capítulo de nuestra querida serie.
    Me ha encantado ha habido de todo, humor con Tonet-Ferri-Sento, son auténticos, amor apasionado con Pili-Mauro, romanticismo con Tonet-Marisol. y el que hace de las suyas mi malo preferido Narcís, que está en plan cañero como a mi me gusta…
    Esperemos que como dice Mayte podamos ver toda la temporada completa y muchas más.
    RTVV NO ES TANCA
    VOLEM L´ALQUERIA

  • Mestreta 5 años ago

    Quina boda!! Em sembla a mi que Marisol encara està enamorada del Ramón, solament hi havia que mirar-li la cara. I és que a les dones ens agraden els malotes!! No es quedarà tranquil.la. Veurem quan el xiquet vinga amb uns pantalons a quadres baix el braç!

  • Mestreta 5 años ago

    Volem més Alqueria!! RTVV NO ES TANCA!

  • ISABEL 5 años ago

    A VORE SI TENIM SORT I VEIEM ALGUN CAPÍTUL MES. NO SE…..
    VOLEM ALQUERIA BLANCA!!!
    RTVV NO ES TANCA!!!

  • Medin 5 años ago

    Gran capitulo para empezar. Así que aprovecharos ahora que no sabemos lo que durará.Que pena.
    !!! VOLEM l’ALQUERIAAAAAAAAAA BLANCAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aunque predicar en desierto……………………………

  • Marisa 5 años ago

    Si esta gentuza cierra,no podrían emitirlo por esta página?,lo que sea para que podamos verlo.
    Yo vivo hace 5 años en Madrid y aqui no emiten canal nou así que desde entonces lo he ido viendo por internet los lunes,pero no me he perdido ninguno.Espero que sigan por mucho tiempo sea como sea.
    Enhorabuena por la audiencia chicos.